Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 april 2015

Av Aamor & Tina - 22 april 2015 18:48

Ännu en dag med stålande sol, så härligt!
I och för sig har jag mest sovit säger matteföräldrarna men jag kan ligga utan att sova, hihi!
Har ju både varit ute och varit uppe på bordet och kelat och druckit mjölk, då sov jag inte.

Matte var sen för hon var och veckohandlade och när mattefar kom in så såg jag inte matte trots att jag tittade åt alla håll, hon gömde sig bakom vindskyddet på uteplatsen och när jag fick syn på henne rusade jag ner och jagade in henne. Jag går inte framför henne för då ser jag ju inte om hon avviker, hihi!
Matte fick kvällsmat och sen gick vi hem.

Jag hamnade på trimbordet direkt kopplet åkt av för min tofs hängde mer framåt än bakåt och sen åt jag min mat efter att ha legat och stirrat på den ett tag men tyvärr blev den inte bättre av det så jag fick ju offra mig, hihi!
Mitt tuggben njöt jag på balkongen och sen ville jag även ha nått annat!


Vad har du i munnen matte? Är det en sån där kattsticks? De är ju så goda men den måste ju vara min!



Mmmmmm, såna är goda och den är faktiskt min, bara min!

Visst är den min matte? Jag kan väl få den - snälla?
Visst fick jag den och hade jag inte fått den hade jag protesterat länge och högt för där är bra tryck i mina röstresurser, hihi!

Nu ska jag smälta maten lite och det görs ju absolut bäst liggandes, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards