Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 maj 2015

Av Aamor & Tina - 2 maj 2015 17:34

Vi tog en riktigt lång sovmorgon och ändå hade jag inte bråttom att gå ut så jag lät matte äta frukost först. Jag skulle kunna sova lite till men matte tyckte att vi tvunget skulle gå ut när hon var klar.
Solen sken och det borde ha varit väldigt skönt ute men tyvärr blåste det rätt mycket och kallt, vi tog ändå en lång runda.

Hemma har vi inte gjort nått mer än slappat och det har varit riktigt härligt, jag drar nog igång lite bus senare ikväll men ibland är det gott att bara vara.
Matte har sagt några gånger att hon borde köra igång tvättmaskinen men struntade ändå i det, bra matte!
Hon har lagat mat till sig så lite har hon gjort ändå, hihi! Jag har inte ätit än men det kommer jag nog att göra senare.

Gammal bild men jag har mest legat i denna säng idag och matte har suttit i soffan och läst.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards