Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 maj 2015

Av Aamor & Tina - 9 maj 2015 17:29

Jag väckte matte, påstår hon i alla fall men jag hörde allt att hon redan var vaken fast klockan bara var 7.30 Jag berättade för henne att hon var tvungen att gå upp för jag behövde nått, hihi!
Jag behövde ha henne vaken och uppe så jag kunde gå och lägga mig igen för hur kul är det att vara vaken själv, hihi!
Fick höra att jag allt var lite tramsig och bortskämd men det är ju hennes fel som skämt bort mig.

Vi gick en ganska lång runda när matte fixat sig och ätit och när jag vaknat. Det kom lite regndroppar men de föll så glest att vi inte brydde oss.
Hemma igen startade matte en maskin tvätt och vek det som var torrt men sen har vi mest tagit det lugnt, matte har läst och jag har vilat. Har skiftat mellan olika ställen så lite motion har jag fått ändå, hihi!

Nu på eftermiddagen försvann matte ut i köket men jag bara la mig lite närmare så jag hade koll på henne när hon lagade mat.
Har precis varit ute och luftat matte och mig själv, nu föll det minidroppar och tätt kom dom, inte lika kul att vara ute då. Vi som hade hoppats på fint väder denna helg.


Gammal bild men sen jag bäddade till mitt fårskinn första gången så gör jag det rätt ofta nu så jag får det som jag vill, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards