Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 maj 2015

Av Aamor & Tina - 11 maj 2015 17:14

jag fick åka bil till syrran i morse och det var faktiskt så att jag kom inte fram till matte förrän hon sa att vi skulle ta bilen dit. När jag och matte var överens så gick jag fram till henne och fick på mig halsbandet, hihi!

Har mest ägnat dagen hos syrran uppe på bordet och kelat med matteföräldrarna, har ju inte sett dom på hela helgen.
Har varit fint väder även om det blåst lite för mycket men solen har värmt och inget regn har fallit, typiskt att vädret är så fint när matte ska jobba.

Matte kom och hämtade mig tidigare i dag än vad hon brukar göra på en måndag, hon hade ändå gjort tre ärenden sa hon men då vet jag att hon jobbar längre en annan gång.
Matte hade en kasse från Arken Zoo och den ville jag undersöka.
Hon packade upp nått spm prasslade och jag blev extra nyfiken. Kollade in det och sen la jag mig på det och det var kyligt och riktigt gottigt.
Matte sa att det var en kyldyna som jag kunde lägga mig på om jag blir för var och så kommer den att kyla ner mig lite.

Den blir nog bra matte även om den inte är så stor så räcker den gott till.

Jag har ätit min mat och nu tänker jag sova en liten stund.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards