Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 maj 2015

Av Aamor & Tina - 12 maj 2015 19:19

Dagen började bra med tanke på att solen sken och det såg ut att bli en toppendag men vid middagstid började det regna och sen har det regnat nästan hela tiden.
Jag och mattefar blev så blöta när vi var ute för syrran inte kunde pinka fort nog, visst blev hon också blöt men hade hon bara sett till att komma till skott så hade vi alla sluppit bli alltför blöta.

Matte jobbade länge idag och så hade hon tur när hon kom för att hämta mig för matteföräldrarna satt och åt och där var även till henne.
Tur hon åt innan vi gick hem för det ösregnade när hon kom men hade öst färdigt när vi sen gick iväg.
Jag åt maten när vi kom hem och nu ska jag passa på att sova en stund innan det är dags att gå ut en gång till.
Nu ska jag bara iväg en dag till för sen är vi lediga i 4 dagar, det gillar jag, tänk sovmorgon så härligt!

Provade min kyldyna igårkväll lite senare, helt okej!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards