Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 maj 2015

Av Aamor & Tina - 14 maj 2015 18:52

Vi sov länge idag och det var riktigt härligt. Matte valde att gå ut med mig innan hon åt frukost och solen sken och det var skönt ute, vi gick en ganska lång runda.
Inne igen har jag mest slappat medan matte fick för sig att anfalla duschhörnans väggar, hälften blev gjort för sen tyckte hon det var trist, hihi!
Kom på en bättre idé och det var att läsa lite för det är ändå helg och då ska det väl bara slöas, eller?

Jag åt min mat vid 16-tiden, fick småbitar av flintastek på torrfodret och mums vad gott det var. Matte hade grillat en liten sån i ugnen och det passade mig mina smaklökar, hihi!
Blev lite vila efteråt men sen ville jag gå ut och vi möttes av ett himla liv, det tutade och tjöt och när vi kom runt en hörna så såg vi en massa brandbilar, ambulanser och polis. Matte sa att vi skulle vända och ta nästa hörna istället men jag vägrade. Vi skulle gå där för det var närmsta vägen hem och jag bestämmer!
Då skyndar vi oss förbi sa matte och gick runt i ytterkanten men jag sa "stanna matte" för jag fick syn på en massa av mina små tvåbenta vänner och de ville säkert kela med mig och det ville dom så matte fick stanna.
Det var nån som hade grillat och tydligen hade det rykt mycket, vet inte om de grillat på balkongen eller utanför men det luktade illa där. Balkongerna får det inte grillas på sa matte till mig så vi får hoppas det inte var där.
Inne igen var jag varm och trött och kastade mig på kyldynan ett tag.

Bra att svalka sig på.

Nu ska vi njuta av kvällen!
Ha en bra kväll och var rädda om er och se upp så det inte ryker för mycket när/om ni grillar!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards