Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 15 maj 2015

Syrran!

Av Aamor & Tina - 15 maj 2015 19:05

Blev inte många timmars sömn för matte i natt för hon läste för länge och vaknade för tidigt men hon får väl själv skylla sig, hihi!
Vi gick en långrunda på morgonen och solen sken så gott, blåste lite men det gjorde inte så mycket.
Hemma igen fixade matte till sig och sen sa hon att vi skulle gå till matteföräldrarna vid 12 så jag passade på att sova lite innan.

Jag kom glatt när hon frågade om jag ville hänga med men när kopplet var på berättade hon att hon och mattefar skulle iväg på ett ärende, då gick jag in och la mig i min säng igen!
Jag vill se min matte när vi är lediga och vill inte vara utan henne men jag hängde med henne till slut, hon fick allt övertala mig först, hihi!
Syrran var på bushumör när jag kom dit och fast jag försökte vända mig från henne och berätta att jag busar helst med min matte gav hon sig inte.
Hon lyckades övertala min matte till lite bus och då ville även jag vara med, det räknade syrran säkert ut.
Mattefar och matte var snabbt sitt ärende så jag slapp sakna henne så länge men jag låg vid ytterdörren och väntade hela tiden.

Vi gick hem vid 15-tiden och sen har vi mest slöat, matte fixade till resten i duschen så nu är den helt ren och så har hon ätit men det var rester så hon slapp laga nått.

Jag intog hörnan bland mina leksaker (rumpan mot leksakerna, hihi!)

Tror att jag snart ska jaga ut matte på en runda för hon är nog sugen på att gå ut med sin lille påg, hihi!

 
 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

15 maj 2015 19:35

Vi får hoppas att du inte pep hela tiden matte och mattefar var iväg...
Vilken tur att vi fick "bruksanvisning" till bilden, för där var det INTE lätt att se vad som är fram å bak på dig bland allt lurv, Busfrö.
Ha en mysig fredagskväll!

Kram å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

15 maj 2015 19:53

Nä jag pep inte hela tiden, hihi!
Har lagt örat över ansiktet så allt blir bara lurvigt då.

 
Laika

Laika

15 maj 2015 20:21

Låter helt klart som att det var noga uträknat av din syrra, hihi.
Du får skälla på matte om hon läser för sent igen, fast det förstås...då sover nog du så gott.
Nospussar

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

15 maj 2015 20:32

Jag sover inte riktigt när matte läser för det är ju ljust!
Jo nog kan syrran räkna ut hur hon kan få igång mig, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards