Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 maj 2015

Av Aamor & Tina - 18 maj 2015 19:17

En riktig måndag idag!
Först kunde inte matte sova knappt nått alls i natt, hon bara slumrade till då och då och sen behövde jag gå ut 02.10 Matte somnade nog sen mellan 04 och 06.
När vi skulle köra iväg gick det inte att öppna bilen! Vi gick hem igen för att byta batteri i öppnaren men det hjälpte inte så vi fick snabbt ta oss till matteföräldrarna och så fick matte ta deras bil till jobbet.
En riktig måndag!
Sen har det blivit bättre tack och lov.
Matte har haft en toppendag på jobbet och jag har jagat mattefar hela dagen, hihi! Syrran hjälpte också till, hihi!
Matte jobbade länge och vi gick hem strax efter hon kommit.
I postfacket låg svaret från hennes mammografi hon var på i måndags och allt var bra när hon väl öppnat det men det första hon läste var "du kommer att kallas" men sen fortsatte det med om 1,5-2 år igen. Hon missade den översta och tjocka texten att det var bra, hihi!
Sen letade vi upp den andra öppnaren till bilen och gick ner och provade och den funkade så troligen är den andra kass, hon provade flera olika batterier. Huvudsaken är att det funkar och att jag får åka bil i morgon istället.

Jag har ätit en halv portion och tänker nu sova lite för matte var ju störig i natt, hihi!
Precis när vi kom hem ville jag ut på balkongen och där hoppade jag upp och la mig i den gamla slita fula fåtöljen.

Snygg näsgardin jag har va?

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards