Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 21 maj 2015

Åter!

Av Aamor & Tina - 21 maj 2015 18:32

Nu är jag åter igen, har inte fått matte till att hjälpa mig på två dagar!
Igår var hon borta mycket men i tisdags orkade hon helt enkelt inte men jag vet att det berodde på att hon ville läsa ut sin bok innan vi la oss och det hann hon.

Igår när hon lämnade mig hos syrran berättade hon att hon skulle bli sen för de skulle "kidnappa" en kollega, ja en fd kollega som blivit opererad och fått svar att allt var bra så de bjöd henne på restaurang. Hon blev så paff och tyckte det var sååååå onödigt för det var väl inget att fira, berättade matte att hon sa men det tyckte inte de andra, hihi!
Matte hämtade mig strax efter 21 och jag hade varit väldigt duktig och inte pipit efter henne.
Blev ändå jätteglad när hon kom.

Idag har vi haft rätt så bra väder, inget regn men lite mulet då och då men ändå mest sol så vi har varit ute en hel del i hagen.
Matte var sen idag med men det var för hon hade varit och handlat.
Ville hem direkt och sen satt vi ute rätt länge innan vi gick in och åt mat, ja även jag har ätit, hihi!
Nu håller matte på att tvätta och dona på toa så jag har slagit mig ner vid tvättmaskinen där inne. Det är min plats när matte håller på med nått där.


En morgon till att gå upp och sen är vi lediga men det hade varit skönt med en 4 dagars ledighet igen men jag får nöja mig med 2 dagar.
Matte börjar bli förkyld säger hon men än så länge är det bara lite och hon har bestämt sig för att den ska hålla sig på stadiet "lite" tills den är över, tro kan hon ju alltid göra, hihi!

 
 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

21 maj 2015 18:50

Så bra att du inte grät efter matte igår. Hon kom ju till slut :)
Jättebra att du håller koll på vad matte gör, hon behöver säkert lite uppmuntran när hon jobbar!
Ni får ha en trevlig torsdagskväll och det ÄR fredag imorrn ;-)

Kram å puss pånosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

21 maj 2015 19:32

Matteföräldrarna berättade hur duktig jag varit.
Hon saknar nog mig mest när hon jobbar, hihi!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

21 maj 2015 19:07

Härligt att du är tillbaka! Ibland är de bara sega men det är bra om de prioriterar gos i alla lägen! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

21 maj 2015 19:32

Gos är högprioriterat här, när jag vill så ställer matte upp.

 
Laika

Laika

21 maj 2015 20:01

Vad roligt att din matte med sällskap tog med en kollega ut så :D Klart att hon var värd det oavsett vad hon själv tyckte, hihi.
Det är bra att du har dina matteföräldrar och din syrra att gosa hos, just vid de tillfällen när matte kommer lite senare :)
Ja, hoppas det bara håller sig till en LITEN förkylning.
Nospussar

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

21 maj 2015 20:18

Jag är så glad över att ha dom att vara hos.
Matte nyser så hon stör mig just nu, hihi!

 
Gunilla, Simba och Tasse

Gunilla, Simba och Tasse

22 maj 2015 11:03

Härligt att ni är tillbaka :-) Och starkt jobbat att inte klaga när matte kom för sent!
Vi håller tassar och tummar att mattes förkylning går över innan den ens hunnit börja :-) <3
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

22 maj 2015 17:00

Visst var jag duktig, hihi!
Matte är hyfsat förkyld men det sitter mest i näsan förutom att hon känner av infektionen i kroppen, blir lätt varm bara hon gör nått litet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards