Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 maj 2015

Av Aamor & Tina - 22 maj 2015 18:52

Nu är den här den bästa dagen i hela veckan och speciellt när matte kommer och hämtar mig efter hennes jobb är slut.
Har haft en bra dag hos syrran men det är ändå bäst när jag får vara här hemma tillsammans med min matte.

Syrran och jag har kollat in mattefars nya gräsklippare, en sån som själv klipper gräset.
Affi skäller på den, hihi!
Jag låg mest och tittade men sen struntade jag i den för den håller sig utanför vår hage.
Vi var ute när matte kom och jag stod uppe på trädäcket och viftade på hela kroppen och när hon slängde sig ner där överföll vi henne, hihi!
Hon skulle tvunget snacka lite med matteföräldrarna så jag fick påminna henne om att vi skulle hem.
Blev bilen hem och det är aldrig fel att få åka lite i den.

Vi satt ute en stund och njöt i solen innan vi gick in. Matte hoppade av jobbkläderna, slängde dom i tvätten och sen hoppade hon in i duschen. Hon var varm och klibbig sa hon och det var förkylningen som gjorde det.
Hon nyser i alla fall hur mycket som helst.
Sen la vi oss en stund, matte i sin säng och jag i min men mattes mage började kurra för en stund sen så hon fick gå upp och äta men jag förflyttade mig bara till en annan säng. Äta gör jag senare.

Nu ska vi bara vara resten av kvällen, matte behöver nog vila lite och jag mycket, hihi!

Ingen ny bild.

Idag har vi tänkt mycket på vår vän som haft det jobbigt och en kollega till matte som varit på samma sak fast för sin mamma.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards