Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 23 maj 2015

Av Aamor & Tina - 23 maj 2015 17:31

jag åt min mat senare i går, för sent sa matte men jag äter när jag är hungrig och nu blev jag hungrig klockan 22.30
Sovit gott i natt och det har matte också gjort trots förkylningen.
Hon nyser inte lika mycket idag, nästan inget alls men nu har det krupit ner i halsen på henne så hon låter lite hes men det är fortfarande bara en liten en säger hon.

Vi gick en ganska lång runda men de hade stängt av på nått ställe för det skulle tydligen vara nån form av cykeltävling där senare, vi fick gå genom en parkering istället men det gick bra.

Vi har mest ägnat denna lördag åt vila. Vila i soffan, vila på trimbordet och vila i nån av mina sängar eller bakom soffan.
Okej nu blev det kanske inte så speciellt mycket vila på trimbordet men innan matte hittade en tova på låret så vilade jag gott, hihi!

Vädret är hyfsat, rätt så soligt men det blåser lite för mycket och när solen gömmer sig bakom mörka moln gnäller matte att det blir kallt.
Vi ska kolla in senare hur det går för Måns men matte hade nöjt sig med bara röstningen, det andra är trist tycker hon.

Jag var ute en liten tur efter omtofsningen och genomborstningen och då passade jag på att gnugga huvudet i gräsklipp, hihi! Matte fick plocka gräs från mina öron och ansikte, det var kul!

Matte du missade ett grässtrå, det sitter över mitt högra öga! Du får ta det om jag får en bit godis, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards