Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 25 maj 2015

Av Aamor & Tina - 25 maj 2015 18:31

Måndag igen men först måste jag berätta lite om igår.

Det var härligt väder med sol och vi var ute rätt mycket, gick två långa rundor.
Jag träffade en tuff liten sak, en Amstaff på 12 veckor. Han var så söt men lite för vild för mig så jag höll mig på lagom avstånd efter att vi hälsar. Jag busar ju helst inte utan nästan bara med matte och då syrran när jag känner för det.
Jag träffade även på massor av tvåbenta som jag känner, både stora och små och alla fick Aamor-kärlek, hihi!
Matte var lite småtrött så hon läste mest och slappade när vi inte var ute.

Idag fick jag åka bil till syrran, är ju måndag.
Vi har mest tagit det lugnt men vi har i alla fall varit ute och rastat mattefar så han inte försoffar sig rent för mycket, hihi!
Matte var lite trött i morse men det berodde nog på att hon inte släckte förrän 00.45 igår. Hon tyckte det inte var lönt att ens försöka sova när hon inte var trött. Så blir det när man sover till 10.30, hihi!
Hon satt och tittade på när Måns vann och trots att jag försökte övertala henna att lägga sig där på lördagen så lyssnade hon inte på mig.

Matte slutade tidigare idag så hon kommer att jobba länge en annan dag istället men det kvittar vilken för hon ska ju göra det nån gång.
Matte fick mat hos matteföräldrarna innan vi gick hem, hon hade shoppat lite till dom efter jobbet och så kunde hon inte säga nä till stekt fisk.
Hemma satt vi ute en stund och jag fick snacka med tre grannar eller de bor i området i alla fall några hus bort.

Berättade för matte att hon skulle ge mig godis men hon tyckte jag skulle äta maten först så då gick jag och la mig istället, hihi!

Nä matte, jag ser ingen mat. Vill hellre ha godis för det ser jag mycket lättare, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards