Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 26 maj 2015

Mat!

Av Aamor & Tina - 26 maj 2015 17:50

Matte skulle tvunget berätta för matteföräldrarna i morse att jag inte nån mat igår och att de skulle ge mig mat om jag bad om det, händer väldigt sällan att jag ber om mat ju. Godis däremot, hihi!
Nu bad jag om inget av det idag utan jag lät magen vila.

Matte jobbade länge idag men det berättade hon i morse så även om jag väntade längre på henne så blev väntan inte så lång.
Hon fick ett väldigt glatt välkomnande med både pussar och pipleksak. Syrran ville vara närmst henne så jag fick tränga mig mellan, hihi! Hon gav oss bägge tid så det blev bra ändå men det bästa är ju att JAG blev den som fick gå hem med henne, hihi!

Fint väder nu när vi gick hem men innan under dagen har det skiftat rätt så bra från sol till regn till hagel och så sol igen.
Matte var så hungrig när vi kom hem men ändå fixade hon mat till mig först, jag åt nog halva portionen för sen var jag mätt.
Matte stekte fisk och hade spenatstuvning till. Hon blev sugen på spenat innan idag. Tror hon fått dille på fisk, hihi!

Det viktigaste efter min mat är ju trots allt godiset och tänk att jag måste påminna matte om det, hon var så uppe i sin matlagning att hon glömde mig!

Matte, godis nu jag har ju ätit och jag vet att du har det där uppe på bordet! Matte!!!

Jag drack även lite mjölk så efter den var slut tyckte jag att jag var värd lite, nä mycket godis, hihi men tyvärr blev det bara en liten bit men bättre än inget.
Nu tänker jag sova en stund.

 
 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

26 maj 2015 18:41

Bra att matte äger till om du nu skulle vilja äta, men det gör du sällan...
Efterrätten tillhör ju måltider, så det MÅSTE man ju få!
Ha en trevlig kväll!

Kram å puss på nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

26 maj 2015 18:57

Efterrätten är absolut det viktigaste, hihi!

 
Laika

Laika

26 maj 2015 19:33

Men vilken tur att väntan inte kändes så lång fast hon kom senare, och så skönt att din mage nu är mätt och full med mjölk också :D Lite godis är definitivt bättre än inget alls, även om både du och jag föredrar mer än lite, hihi.
Nospussar

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

26 maj 2015 19:43

Mycket godis tack, hihi!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

26 maj 2015 20:08

Sötnos! Hur kan du hoppa över mat?! Det vill man ju ha i magen varje dag, sen har du lite extra lyxigt som får gottis varje dag! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

26 maj 2015 20:17

Det var längesen jag hoppade över att äta nu men det går rätt så bra att göra det men det blir inget godis och det är det värsta, hihi!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

26 maj 2015 22:10

Här slutade min matte tidigt idag :)
Så jag fick åka med henne en sväng till hennes pappa.
Ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte speciellt mycket om vare sig hennes pappa eller hans katt Gustav ;-)
Men han har en gigantiskt trädgård med en massa gott gräs och en massa fåglar att titta på :)
Fattar inte heller hur du kan hoppa över någon middag ??
Här jamar jag om jag inte får blötmaten i tid till frukost o kväll :)

Tassklappar o Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

26 maj 2015 22:17

Du får ju vara där din matte är och i trädgården, bara det är ju toppen.
Godare med mat om man är lite hungrig, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards