Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 juni 2015

Av Aamor & Tina - 4 juni 2015 19:03

Näst sista dagen att gå iväg och det känns rätt så skönt faktiskt.
Har "pratat" en del på förmiddagen och till slut förstod matteföräldrarna mig, jag ville ha mat!
Inte det lättaste att fatta när det gäller mig eftersom jag sällan äter hos dom. Det blev en macka, lingongrova med leverpastej och sen somnade jag, hihi!

Har varit hyfsat väder idag, moln och så men solen har varit framme en hel del men det är inte varmt och skönt ändå.
Tur det inte regnar för idag är det utspark på gymnasieskolan här i stan och det är ju inte så kul att vandra genom stan i regn.
Matte blev lite irriterad för hon skulle handla efter jobbet men när hon kom till affären fanns det inte en enda parkeringsplats ledig där och det är en väldigt stor parkering. Tydligen hade de flesta som skulle på utsparken parkerat där för det är nära skolan.
Matte fick köra till en annan affär istället.

Matte serverade mig mat när vi kom hem eftersom jag sa ifrån att jag ville ha det men sen var jag tvungen att fundera länge och väl innan jag satte igång.
Det blev riven leverpastej på torrfodret idag.

Ska jag eller ska jag inte?

Om jag tittar från detta hållet då?

Ja jag får väl äta min mat då!

Matte sa att hon tänkte kamma mig för jag liknar en risbuske men jag tänker inte bli kammad idag så hon har nog övergett den idén. Har ju hela helgen på oss, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards