Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Aamor & Tina - 6 juni 2015 19:18

Jag fick vara länge hos syrran igår för matte var på studentfest hos Olivia som är dotter till mattes kompis, matte och Mona har varit vänner sen de var 5 år.
Då matteföräldrarna byggde sitt hus så en förmiddag mattefar kom dit så satt där en liten flicka i grushögen och när mattefar frågade vad hon gjorde svarade Mona "jag leker, har ni några ungar som jag kan leka med?"
Det hade dom ju, min matte och de var lika gamla och kom att gå i skolan tillsammans från lekis till 9:an och har hängt ihop sen dess även om de bor ca 4 mil bort nu. Okej de träffas inte så ofta men det är alltid som om de sågs dagen innan.
Matte hade Olivias morfar med hem igen och så hämtade hon mig vid 22.30

Idag tog vi en lång sovmorgon och efter min runda så började matte stöka med mina badattiraljer så jag la mig bakom soffan, hihi!
Matte sa att hon skulle vänta ut mig och det fick hon göra för jag kom fram först 18.15 då jag behövde gå ut.
Så fort vi kom in tänkte jag gömma mig snabbt men matte lyfte upp mig innan jag blev av med kopplet så det smög sig.
Nu ligger jag i mattes famn och njuter invirad i handdukar.

Hon sa att eftersom badet blev så sent så blir det bara en snabbfixning sen och resten i morgon, låter bra.

Ha en trevlig lördag!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards