Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 juni 2015

Av Aamor & Tina - 10 juni 2015 18:29

Igår sov jag hela kvällen, vaknade vid 22 och åt och sen gick vi ut och strax efter det var det dags att sova igen. Åh vad det är gott att sova, hihi!

Tagit det lugnt hos syrran, varit ute en del för det har varit soligt och rätt varmt även om det blåst en del. Det är så härligt när det är sol!
Matte var sen för hon och mattefar var iväg och handlade och då tar det lite tid för mattefar är inte lika snabb som matte, hihi!
Matte hade tackat ja till mat så hon åt innan vi gick hem och det var fortfarande sol då.
Vi blev ute en god stund och jag fick kelat lite med katten Ollie och sen jagade jag honom, hihi!

Jag intog min ena säng när matte frågade om jag var hungrig och då fattade hon vinken, hihi!
Äter senare.
Det kommer att bli en lugn kväll här hemma för matte är trött och jag ja jag är alltid trött men matte har svårt att komma i säng om kvällarna och det blir lite för lite sömn då.

Sa du mat? Nä inte nu men tack annars, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards