Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 juni 2015

Av Aamor & Tina - 14 juni 2015 18:55

Vi fick en skön sovmorgon och eftersom jag var ute sista gången vid midnatt så hade jag inte bråttom ut heller.
Matte valde dock att vänta med att äta tills vi kom in igen men hon duschade och fixade till sig så jag inte behövde skämmas över henne, hihi!
Vi stötte på Bobby och hans husse när vi satt på bänken vid idrottshallen. Han är lite rädd av sig när han ska eller vill hälsa men idag var han lite tuffare. Hans husse körde en sån där "rullstolsmoped" och jag passade på att undersöka den men då hoppade Bobby upp där husse har benen och berättade för mig att den var minsann inte min utan hans!
Jag brydde mig inte utan fortsatte min undersökning och då knorrade han lite på mig men jag bara tittade på honom. Han är ju bara 7 månader och då lyssnar jag inte, inte så mycket i alla fall, hihi!
Matte och jag hade ju kunnat haft en sån maskin och kört med men matte sa nej, att de har en är för att hussen var med om en olycka för rätt många år sen där han förlorade ena armen och ena benet så ibland är det bra att kunna ta sig fram utan att ha proteserna på. Så kan det ju vara.

Vi har mest slöat idag, ska man väl göra på söndagar, hihi! Har blivit en lång runda och en halvlång.
Träffade en av killarna på mattes jobb och han sa till matte "du kan väl komma upp till oss i morgon?" och när matte då svarade "det är ju måndag i morgon och då är jag alltid uppe hos er" fick hon en bamsekram av honom.
Jag fick kel av honom och av han vän.

Maten åt jag när vi kom in igen medan matte lagade sin mat, hon stekte fisk och gjorde spenatstuvning så det kunde hon behålla för sig själv, hihi!
Bättre med leverpastej över torrfodret då, hihi!

Ingen ny bild men denna helg har jag använt min kyldyna en del för det har varit varmt, inte lika varmt idag för det blåser lite men ändå skönt att lägga sig på dynan ett tag.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards