Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 juni 2015

Av Aamor & Tina - 16 juni 2015 18:07

Jag har mitt svarta fårskinn till mycket, kudde och madrass och så flyttar jag runt det i TV-rummet.
Igår möblerade jag runt med det riktig för normalt ligger det vi TV:n i rummets vänstra hörn men igår drog jag först in det bakom fåtöljen där mina leksaker finns och sen vidare mot dörrhålet som är nästan i högra hörnet på andra sidan rummet.
Upptäckte sen att jag ville inte gå över fårskinnet när jag skulle genom dörrhålet så jag bad matte att hon skulle möblera om och lägga fårskinnet på annat ställe. Matte tyckte att hade jag kunnat dra dit det så kunde jag dra tillbaka det själv också och alltså så ligger det kvar. Jag får trippa snabbt över det när jag in och ut ur rummet nu. Matte bara skrattar åt mig!

Har haft en bra dag hos syrran, vi har varit ute i hagen en hel del på eftermiddagen men annars har jag mest vilat.
Syrran både hoppar och bäddar med den tassen den skadade klon är på så hon är definitivt bättre, skönt.

Jag hälsade på katten Ollie när vi kom hem och sen jagade jag honom lite, han tycker det är kul för han startar själv det.
Åt maten direkt vi kom in och sen hjälpte jag matte att äta hennes korv, hihi! Hon hade köpt ost & bacon korv och jag tyckte den var så smarrig.
Blir bara lite extra törstig efter maten men då är min vattenflaska bra, hihi!

Åh, så gott det är matte!

Nu ska jag göra det jag kan allra bäst, vila och lite senare kommer jag att locka ner matte på golvet för extra kel, det är ett måste nästan varje kväll.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards