Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 juni 2015

Av Aamor & Tina - 18 juni 2015 20:17

Min matte säger att man skulle kunna tro att vissa av Ugglas låtar är skrivna om mig!
Den där IQ låten för att jag inte kan gå och titta mig omkring samtidigt, Kung i baren men blir ändrad till kung på området, hihi! Matte är knasig!
Sen lägger hon till att även Astrologen passar in för jag är det vackraste hon vet, hihi!
Tänker man efter kan nog många låttexter passa in.
Nu råkar det vara så att jag kan se mig bäst omkring om jag står still och jag är kung på området för det säger en som bor här i husen så ha ha!
Jag kan nog komma på vissa andra låtar som passar in på mig och säkert massor som passar in på matte så hon ska nog inte säga för mycket, hihi!

Jag har mest sovit hos syrran men jag vaknade strax innan matte kom och hämtade mig, gäller att vara alert då.
Fick åka bil hem för nu är det helg ju.
Matte drog igång med sitt så fort vi kom in. Hon dammsög, bäddade rent i sängen och körde igång tvätten, tömde disken och startade en omgång till (låg back sa hon, vi har bara en bänkdisk).
Maten blev lagad så är där disk igen och den rena behöver tömmas, tar aldrig slut.
Själv fortsatte jag på min tidigare linje - jag gick och la mig, hihi!

Matte berättade att hon varit pool nu i tre dagar på ett ställe där hon inte varit tidigare och när de slutade för dagen sa hon "trevlig midsommar på er och vem vet jag kanske kommer ut till er nån dag nästa vecka" och då fick hon två svar ett var "jaaaaaaaa" och ett var "ja du har ju inte varit så jobbig att jobba med så du får hemskt gärna komma tillbaka", matte gillade deras svar.

Nu ska jag nog snart få upp matte, hon har legat och läst medan tvätten gått och nu vill jag kanske ha lite mat, kanske, hihi!

Det är MIN soffa matte och du får inte plats för här ligger jag med mina kuddar, hehe!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards