Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 20 juni 2015

Midsommar!

Av Aamor & Tina - 20 juni 2015 18:35

Vi har haft en lugn och ganska blöt midsommar, blöt för att det regnade, hihi! Okej det regnade inte hela tiden men tillräckligt ofta för att vi inte kunde hålla till ute hela tiden.
Höjdpunkten var ändå när jag fick kela med Ollie när vi var ute på en runda.

Jagade inte honom igår, hihi!

Idag har vi tagit det lugnt, gjort ingenting mer än gått ut när jag behövt men annars inget annat. Matte har läst och lagat mat.
Vi gick en långrunda i morse. Det ösregnade när vi vaknade och då sa matte att vi väntar med att gå ut och inte mig emot men sen när solen tittade fram passade vi på att gå.
Har hittat nytt favoritställe att sova på. Det är mellan väggen och fåtöljen, har dragit in min solkudde dit.

Skönt här bakom och lite lagom mörkt.

Ha en bra dag alla och speciellt vår vän Julia som fyller år!

 
 
Edith

Edith

20 juni 2015 19:14

Du och Ollie matchar varandra perfekt färgmässigt. Så söta ihop! Idag fick vi besök av den lilla svarta katten igen. Han stod utanför ytterdörren och tittade in på mig. Visst är det härligt när man hittar ett riktigt favvoställe!

http://parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

20 juni 2015 19:17

Matte brukarvkalla oss sina två rödtottar, hihi! Ollie är ju inte vår mer än vår vän men ändå.
"Er" katt gillar verkligen att vara hos er.

 
Julia

Julia

20 juni 2015 19:18

Tack vänner! Det syns hur mysigt ni har det tillsammans, du och Ollie.
En jättefin bild på er!!!
Dessutom har du hittat en mysig "gömme" att sova på!
Ha en lagom lat kväll :)

Kram å puss på söta nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

20 juni 2015 19:38

Det blir en väldigt lat kväll, hihi!
Vi gillar varandra jag och Ollie.

 
Melody

Melody

20 juni 2015 21:47

Så lugn var inte min midsommar och inte en enda katt har jag kelat med,
men jag lyckades charma till mig både prinskorv och köttbulle, så jag
är rätt nöjd ändå! Bra att det det är söndag i morgon så man kan få en
lugn dag med sin matte!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

20 juni 2015 21:59

Jag åt inget av midsommarmaten men det var ju ingen direkt överraskning, hihi!

 
Laika

Laika

21 juni 2015 16:53

Vi hade också en rätt lugn midsommar med massa blött väder, även lördagen var regnig och blöt mestadels, men idag har vi haft helt okej väder. Så pass att vi ialla fall kom ut på en långrunda i skogen :D
Din nya viloplats ser rätt trevlig ut om jag får säga :) Det är alltid bra att utforska nya braiga sovplatser, hihi.
Nosgos

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

21 juni 2015 17:31

Samma väder här som hos er verkar det som. Skönt med lite sol idag i alla fall!
Den är kanonbra min nya sovplats.

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

22 juni 2015 19:01

Här firade vi också en blöt midsommar också pga regn :)

Tassklappar o Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

22 juni 2015 19:10

Hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards