Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 24 juni 2015

Hem!

Av Aamor & Tina - 24 juni 2015 18:25

Idag blir det nästan bara bilder, jag är på väg hem och det känns så gott!
Matte jobbade länge men det gick bra det också.

Ja som matte sa innan kan jag inte gå samtidigt som jag tittar och här kom det två på cykel och en gående.

Kom igen matte, du sackar efter jag har en träff med.....


.....en hörna som nog är lite torr trots allt regn, hihi!



Jag kommer jag kommer, vänta på mig!

Nu får du vänta matte, jag måste kolla in en sak!

Högt gräs innebär många nyheter, hihi!

Kollat och där var lite nytt sen i morse.

Snart hemma men måste kolla om katterna är ute. Såg en men det var damen som aldrig hälsar.

Måste undersöka grannens nya hjälp.

Nu kommer vi inte att göra mer, jo jag ska väl äta lite senare för mattes mat var inte god tror jag i alla fall, luktade inte ens på den.

 
 
Dui och Deco

Dui och Deco

24 juni 2015 18:49

Så fina bilder på dig! Härligt att vara ute, du ser jätteskön ut när du springer! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

24 juni 2015 19:12

Det är kul att springa ibland.

 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

24 juni 2015 19:04

Oj, så många fina bilder du bjuder på! Men vi tror att du behöver en liten tur på trimbordet ;-)
Tufft hjälpmedel grannen har, en sån har jag aldrig sett förr.
Ha en mysig tisdagskväll, nu är det bara tre jobbedagar kvar!

Kram å puss på söta nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

24 juni 2015 19:14

Nä, inte trimbordet, matte sa samma men jag vill inte inte idag!
Han har nog skaffat en ny, hade annan sort innan, använder det bara när ryggen är för jäklig säger han.
Vi har bara två dagar kvar, torsdag och fredag, hihi!

 
Laika

Laika

24 juni 2015 19:48

Så mycket bilder på dig kan liksom aldrig bli fel, de tittar vi på med glädje, hihi.
Bra att du vattnade den hörnan för den såg allt lite torr ut, hihi :)
Nospussar

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

24 juni 2015 19:53

Den brukar bli vattnad två gånger per dag, hihi!

 
Melody

Melody

25 juni 2015 07:23

Härlig promenad du tog oss med på! Du ser ut att ha full koll på läget!
Spännande hjälpmedel din granne fått, sen sådan har vi aldrig sett!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

25 juni 2015 13:38

Det är min väg till och från syrran, närmsta då alltså.
Den är fräck, sadeln kan tas av så man kan stå och köra.

 
Edith

Edith

25 juni 2015 11:43

Du hade en spännande promenix hem igår. Det syntes på alla fina bilder.

http://parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

25 juni 2015 13:38

Alltid skönt att gå hem, mer spring i benen då.

 
Gunilla, Simba och Tasse

Gunilla, Simba och Tasse

25 juni 2015 15:05

En liten ullig, gullig hund ute i stora vida världen - du är så jättefin och söt, Aamor <3 Underbara bilder!
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

25 juni 2015 18:16

Tack ska ni ha!

 
Kjelle  Bus

Kjelle Bus

25 juni 2015 20:55

Jisses vad dina tassar går när du springer till din matte :)
Ser ju cool ut den där 3-hjulingen!

Tassklappar och Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

25 juni 2015 20:59

Korta ben får röra sig snabbt när matte kommer för långt bort!
Tyckte att jag och matte kunde ha en sån men nä se det ville inte hon.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards