Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 juli 2015

Av Aamor & Tina - 6 juli 2015 18:30

Jisses vad det var varmt igår. Jag bara flämtade så fort jag behövde röra mig och då ska vi inte tala om hur det var när vi var ute.
Första utgången blev ut, pinka och sen in igen och på eftermiddagen satt vi ute i skuggan ett tag men det var för varmt även där. Inte den minsta lilla vindpust kom.
Enda roliga att vara ute var att Ollie ville kela.

Här kliade jag mig och vi skakade bägge av det, Ollie lutade sig mot mig.

Så här gott tycker han det är att kela med mig, hihi! Jag är lite tveksam till tryckandet han gör men det är ändå mysigt.

På kvällen blev det en lite längre runda även om den var kortare än vanligt, var varmt även då ju.

Idag måndag och näst sista veckan matte jobbar innan semestern och det kommer att bli härligt men först 9 morgnar till att gå upp efter klockan.

Inte lika varmt idag för det blåser rätt mycket och det är skönt, hade varit varmt annars.
Matte jobbade länge och när hon sen hämtade mig fick hon fläskpannkaka hos matteföräldrarna.
Tog det sen lugnt på hemvägen och satt ute en stund men det syntes ingen katt.

Vi kommer bara att slöa resten av kvällen, ville inte ha mat inte än i alla fall.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards