Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 juli 2015

3!

Av Aamor & Tina - 14 juli 2015 18:08

I morse var det matte som var trött, till och med tröttare än vad jag var även om det kan verka helt omöjligt, hihi! Hon vaknade till 15 minuter innan klockan och tänkte bara sträcka på sig och sen gå upp men hon somnade mitt i sträckningen och var såååååå trött när klockan sen drog igång.

Har varit ganska bra väder, inget regn i alla fall och solen har varit framme nästan hela dagen.
Jag har dock inte velat gå ut på hela dagen, gick ju till syrran i morse så det räckte, hihi!
Gick även hem med matte så jag har fått luft. Vi satt ute länge och snackade med en granne och när vi sen skulle gå in så kom Ollie och vi kelade jättemycket. Blev så mycket att matte satte sig ner på marken för hon blev trött på att stå och vänta på mig, hihi!

Jag åt maten direkt vi kom in och matte har ätit sin och fixat till lite i köket så nu tänker vi ta det lugnt.
Nu är det bara 3 morgnar till som vi behöver vakna till klockan och morgonnyheterna och det ska bli skönt.

Bädda i soffan och välta ner kuddar är bara ett måste efter jag har ätit, torkar munnen samtidigt, hihi! (Ingen ny bild)

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards