Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 juli 2015

2!

Av Aamor & Tina - 15 juli 2015 17:46

I morse såg jag till att matte inte somnade om för jag väckte henne 05.40 och så snackade jag med henne ända tills hon gick upp och först då somnade jag om, hihi!

Inte en enda två eller fyrbent såg jag på väg till syrran, har alla semester?
Jag tyckte vi kunde stå och titta vid en trevägskorsning en stund men matte sa att jag kunde visst titta men vi kunde absolut inte stå där och vänta till någon kom, suck!

Jag och matte satt ute en stund när vi kom hem nu på eftermiddagen/kvällen och jag hade turen att träffa Ollie, han kom faktiskt och mötte oss vid hushörnan, han hörde säkert min matte för hon snackade med mig.
Vi kelade och kelade men ibland gick han runt matte så vi var på vars en sida om henne men då hoppade jag över hennes ben för att komma på samma sida.
Därför mitt koppel är runt Ollies rygg.

Inne så åt jag min mat medan matte stekte sin fisk, fick sen en skål med mjölk och mitt efter-maten-godis och sen däckade jag, hihi!


Matte drog några varv med dammsugaren innan maten och jag hade ett himla jobb för att hålla mig ur vägen, hihi!

Nu är det bara 2 morgnar till att gå upp och 2 dagar hos syrran, längtar!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards