Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 juli 2015

Av Aamor & Tina - 18 juli 2015 17:37

Fick ju en väldigt lång sovmorgon för matte vaknade redan 05.10 Okej hon somnade efter en stund igen men hon störde mig och sen vaknade hon igen 07.15 och då kunde hon inte somna om utan började läsa.
Valde då att gå ut och lägga mig i hallen.

Vi har utforskat "våra" bänkar på våra rundor.
Den vid idrottshallen är ett måste när jag passerar där och där satt vi en stund i morse men när det började stänka gick vi hem.

Tagit det lugnt idag och gjort så lite som möjligt men jag hamnade en sväng på trimbordet och matte borstade igenom mig och satte om tofsen.
Ville sen ut och visa upp mig, hihi!

Ingen som ser mig?

Gräset såg inbjudande ut och jag tyckte vi kunde ligga där ett tag och njuta men matte som är lite gnällig var tvungen att påpeka att det hade regnat under natten.
Jag la mig en stund ändå!

Gnuggade först huvudet i det så jag fick lite gräspynt i det, hihi!

En till av "våra" bänkar står så jag kan se bilarna som kommer på vägen, ja vår adressväg och har jag tur så passerar nån gåendes också.
Idag var det tre stycken som ville hälsa på mig, hihi!

Mattemor brukar säga att vi får sätta oss på olika ställen för snart är det rumpavtryck och tassavtryck på bänkarna och nedanför, hihi!
Vi gillar att sitta och spana eller jag gillar det och matte gör ju som jag vill så........

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards