Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 juli 2015

Av Aamor & Tina - 21 juli 2015 18:17

Väckte matte i morse för jag tyckte hon sovit tillräckligt länge. Hon trodde att jag behövde gå ut men när hon gick upp gick jag och la mig igen, hihi!
Matte gjorde sig iordning i lugn och ro och sen tvingade hon ut mig!
Jag ville inte gå nån lång runda för det var blött i gräset och tänk om mer regn hade kommit och vi hade varit långt hemifrån då.
Istället satte vi oss på bänken utanför och njöt av det lilla av solen som visade sig.

Vad kan det vara jag stirrar på?
Kanske inte så svårt att lista ut när det gäller mig, hihi!

Japp, helt rätt en katt och inte vilken som helst heller utan min kompis Ollie. Vi kelade först på marken men när jag ville leka och knuffade till honom med tassen hoppade han upp där. Jag försökte följa efter men klarade bara mig upp på bänken och sen var det för högt och matte ville inte lyfta upp mig!

Inne igen har matte fortsatt med lite röjande på balkongen och kört lite tvätt. Även dammsugaren var framme och tuggade i sig mat.

Den försökte äta mina sparade tuggben, lyckades äta två innan jag hann rädda det tredje och äta det själv.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards