Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 27 juli 2015

Bil!

Av Aamor & Tina - 27 juli 2015 20:03

Matte sa till mig i morse att vi skulle åka bil en liten bit så fort vi var klara med morgonsysslorna och det kändes som om matte tog en hel evighet på sig. Hur kan nån vara så långsam?
På vägen till garaget stannade jag flera gånger och ville att matte skulle berätta för mig att vi skulle åka bil och efter varje gång blev jag så glad att jag sprang en bit, hihi!
Vi körde en liten bit men sen upptäckte jag att vi hade hamnat hos syrran trots att matte körde längre än vad det är till henne.
Tyvärr tog matte inte av sig skorna när vi kom in utan hon sa bara att jag skulle vara där en stund för hon hade några ärenden. Hon hade 5 ärenden men hon kom snabbt tillbaka trots det.
Matte berättade att en tjej som låtsats vara döv kom fram till henne på stan men hon försvann snabbt när matte började teckna till henne, hihi!

Vi var hemma igen vid 14-tiden och sen dess har vi inte gjort mycket, jo matte har lagat mat och sen har vi varit ute på en runda men inget annat avancerat, hihi!
Matte tycker att jag ska äta min mat men jag valde att lägga mig istället, hihi!

Gammal bild.

 
 
Laika

Laika

27 juli 2015 21:32

Som hon lurade dig med bilen ;) Men du har det ju bra hos syrran och mycket bättre så än att vara ensam hemma :)
Hoppas du blev hungrig och fått i dig lite mat ikväll, även om du är söt när du ligger och vilar, men du vet att det också tar lite energi, hihi.
Nospussar

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

27 juli 2015 21:38

Jodå jag har ätit nu och det var gott bara jag kom igång. Matte säger att jag är fruktansvärt trögstartad, hihi!

 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

27 juli 2015 21:46

Bra av matte att avslöjade tjejen, som tydligen inte alls var döv! Hon borde kanske anmälas, så hon inte försöker lura andra...
Bra att du åt! Det gillar vi att höra. Du ÄR lite tramsigmed maten :)

Kram å nospussar

http://www.hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

27 juli 2015 21:53

De springer och lurar folk och första gången matte såg dom, man ska inte lura och utnyttja så.
Jag är väldigt tramsig med maten, hihi!

 
Melody

Melody

28 juli 2015 08:31

Matte och jag mötte också en tjej häromdagen som höll fram ett papper där det stod att hon var dövstum och att hon samlade in pengar till ett nätverk för sådana, matte tittade ner på mig, så flickan inte såg hennes mun. Så sa matte till mig att vi kanske borde ringa polisen och vips var flickan borta! Det var uppenbarligen inget fel på hennes hörsel heller!
Första gången gick matte på det hela, men det blir inte flera slantar till lurare!
Hoppas matte och du får en riktigt skön tisdag!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

28 juli 2015 09:01

Det var bra gjort, hihi!
Detsamma till er.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards