Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 september 2015

Av Aamor & Tina - 5 september 2015 12:30

Igår var vi inte hemma förrän sent på kvällen för vi var på kalas.
Min älskade mattefar fyllde 75 år och det kom många gäster så vi hade att gör från klockan 14 och framåt kvällen.
Då matte kom ville jag först att vi skulle gå hem men strax efter började fler gäster komma så jag ångrade mig.
Alla måste ju hälsas välkomna, visas till rätt plats, hållas koll på när de rör på sig och se till att de får lika mycket av vår tid.

Matte gav Affi mat för matteföräldrarna höll på med annat och när jag sen skulle äta min snodde syrran den också, hon åt inte så mycket av sin egen mat men slöa alla mina torrfoderbitar och sen hade jag inte mer där så jag fick äta av syrrans men det gick bra.
Lite vila blev det sen, för kroppen i alla fall för öronen fick ingen för jisses som de kunde snacka.
Mattefars tre syskon med respektive kom, äldsta brodern dog innan sommaren och en del vänner så nog snackades det ordentligt, hihi!
Var kul att lyssna på dom. Det svåraste var att hålla koll på min matte för hon var överallt, hon försvann till och med ett tag för hon skulle lämna smörgåstårta och tårta till sin moster som inte mår så bra och kunde inte komma men givetvis fick lite godsaker ändå.

När vi sen kom hem gick jag och la mig, var helt slut så jag brydde mig inte ens om att matte låg och läste länge.
Blev ingen sovmorgon för matte vaknade 06 då ryggen började värka för mycket.
Vi gick en ganska lång runda lite senare, vi passade på när det var uppehållsväder. Har regnat till och från idag.
Matte säger att jag ska upp en sväng på trimbordet för jag är i rätt stort behov av det.

Menar du matte att jag ska vakna och gå ut? Jag är så trött ju!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards