Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 september 2015

Av Aamor & Tina - 6 september 2015 16:38

När matte vaknade i morse var det första jag hörde "Grattis Aamor, du blir 7 år idag".
Hur kan jag vara 7 år när jag fortfarande är mattes lille bebis eller dosse (=gosse) som hon brukar säga. Får väl tro att det stämmer med åldern och trots den allt högre siffran förblir jag mattes lille dosse, hihi!

Jag fick inget paket för jag har grejor nog sa hon men vi satt ute länge på morgonrundan och sen fick jag lite leverpastej när vi kom hem. Har jag tur får jag nog en extra bit godis om jag blir sugen.

Har mest ägnat dagen åt vila, matte har stört mig en stund med dammsugaren och tvättmaskinen men det gick bra ändå, kan ju sova genom det mesta, hihi!
Har precis varit ute och det blåste kallt och mycket så det blev ingen lång runda. Har i alla fall inte regnat idag, än.
Nu ska jag vila mig lite till, matte satte fram mat till mig och jag gick lång omväg runt den så den inte anföll mig, äter kanske senare!

Födelsedossen!
Grattis även till Affi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards