Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 september 2015

Av Aamor & Tina - 9 september 2015 18:42

Det börjar bli kallt på morgnarna nu men som tur är värmer solen snabbt upp dagen.
Har varit rätt mycket sol de sista dagarna och det har känts riktigt skönt.
Matte har jobbat länge två dagar denna veckan så när vi kommit hem har vi varit lite trötta, mest jag då alltså, hihi!

Jag gör som vanligt när jag är hos syrran, sover en massa och försöker ignorera syrran när hon vill busa.
Kelat en hel del med matteföräldrarna och suttit och tittat ut genom fönstret.
Matteföräldrarna blir alltid så glada när vi gör mönster på glaset, jag brukar fnysa och syrran slickat på det så ibland är det riktiga konstverk där, hihi!

Jag och matte satt ute en stund när vi kom hem men ingen katt eller tvåbent kom så vi gick in fast det var gott att sitta och njuta i solen en stund.

Valde att lägga mig istället för att äta, tar det nog senare. Matte drog igång tvättmaskinen så hon har att göra medan jag sover, hon har även lagat mat eller rättare värmt lite rester.

Så här vill jag bli mött varje dag jag kommer hem men tyvärr är det ju inte alltid så men jag hälsade på honom igår.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards