Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 november 2015

Av Aamor & Tina - 14 november 2015 14:07

Nu har ennu en hel vecka gått och jag har inte fått min matte till att hjälpa mig med bloggen, läst några inlägg här och där men det har också varit allt.
Matte säger att det har varit en intensiv vecka men kul så tiden springer iväg bara.
Fullt ös på jobbet och nästan inte en lugn stund på hela dagen så när vi kommer hem är hon rätt trött och gör det viktigaste och sen intar hon soffan med en bok och ägnar sig åt mig när jag vill ha uppmärksamhet.

I tisdags var jag hos syrran hela dagen och matte hämtade mig först strax efter 21.30 Matte och tre till hade varit ute och ätit god mat och snackat en massa, själv åt jag inget förrän jag kom hem.
Hon äter god mat och jag svälter! Okej okej matte, jag hade mat hos syrran men den smakar bäst hemma så jag överlevde, hihi!

I torsdags var matte först lite sen och så fort vi kom hem så åkte dammsugaren fram för tydligen drar nån som bor här in en massa löv och smulas sönder och hamnar överallt, hihi!
Det hjälpte ett tag men nästa gång denna någon varit ute igen fanns det löv inne igen så nu får matte allt hålla koll så hon inte drar in en massa, hihi!

Vi ville njuta av en lugn fredagskväll och även om VI fick det så blev det en massa lidande för människor i Paris som blev attackerade av såna som tror sig ha rätten att bestämma över andra och då genom att skjuta och mörda, fy f-n för dom!
Min matte säger alltid att man når så mycket längre med kärlek och snällhet men tydligen har inte alla fattat det än.
Kramar och all kärlek till de drabbade och utsatta!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards