Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 23 december 2015

Av Aamor & Tina - 23 december 2015 16:11

Nu har jag och matte semester - yeah!
Det ska bli så skönt att få ha matte hemma och riktigt rå om och köra med henne när jag vill det, hihi!

Idag har vi dock tagit det lugnt för matte har sprungit fatt i en förkylning, vad det nu skulle vara bra för. Hon har ju klarat sig från sånt trams hela hösten så ska hon väl inte ha det nu när hon är ledig.
Ja ja, hon får väl pipa några dagar men sen ska jag köra med henne, hihi!

Matte kom hem med julklapp i måndags som hon fått av en kollega. Hon och den andre kollegan fick vars en av den tredje för att de hade "stått" ut med honom nu när han var kass i ryggen.
Så behövde han inte alls känna sa matte till honom för det har inte känts som mer jobb för det har varit kul att få göra annat. Gulligt av honom ändå!

Nu ska vi bara njuta av ledigheten, göra nån besök och troligen få besök men det är kul!

Nu vill vi önska alla en riktigt GOD JUL!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards