Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 december 2015

Av Aamor & Tina - 29 december 2015 18:27

Julen är väl över nu även om den varar till påska som de säger eller som vi kör med här hemma, den 13 januari plockar vi ner stjärnan.

Vi har haft en lugn jul. På lillejul var vi bara hemma för matte var sämst den dagen med en faslig huvudvärk och täppt i alla hålrum i huvudet sa hon.
Jag själv bara njöt av att vara hemma.
På julafton var vi hos matteföräldrarna och syrran, var lugnt och skönt. Matte åt inte så mycket julmat men sill och Jansson gick ner.
Juldagen var vi också hos syrran och åt, ja nu åt jag givetvis inget men matte åt.
Annandagen höll vi oss hemma, jag intog soffan medan matte intog dammtrasan, dammsugaren och tvättmaskinen - bra fördelning, hihi!
Matte avskyr att damma och tar oftast de synliga ytorna någorlunda ofta men nu blev det alla ytor höga som låga.

Den 27:e lämnade matte mig hos syrran för hon sa att hon skulle köra och handla??!!
Då hon kom tillbaka sa hon "puh, vilka köer där var" men jag kände nog att hon luktade både katt och av Adam och då erkände hon att hon varit hos sin kusin, kelat med katten och deras son!

Igår höll vi oss hemma igen, gick på några promenader och bara njöt.
Idag var vi hos syrran igen för mattefar och matte körde iväg och shoppade lite matvaror.

Vädret här har ju varit otroligt trist för det har regnat mycket och gräsmattan utanför vårt hus säger slurp när man går över den. Matte sa häromdagen att vi kunde inte stå still där för då kanske vi skulle sjunka ner, hihi!

Matte har hittat en app som hon lekt lite med, blev rätt mysiga bilder trots att de är gamla.

Vuxen och bebis jag, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards