Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 januari 2016

Av Aamor & Tina - 4 januari 2016 19:57

Ett nytt år har börjat och vi önskar alla en god fortsättning och hoppas att 2016 bli ett bra år för alla.

Det var rätt mycket skjutande med raketer och smällare här runt omkring men jag bryr mig inte om det.
Matte har läst lite överallt om hundar, katter som försvunnit under nyår och det är tragiskt när det sker.
Tyvärr är det nog många som är med ute och är de då skotträdda så blir det inte bra.
Hoppas att de hittar hem igen!

Vi fortsätter med vårt lugna liv här hemma och tar dagarna som de kommer, tur vi är lika slöa, hihi!
Har blivit mycket gos och en del långa sovmorgnar nu när matte vant sig vid att vara ledig. Nu gäller det att hon kommer att kunna vakna tidigt igen för snart är det dags med jobb igen.

Snöade lite en dag men inget som la sig mer än att man kunde ana snökorn vid trottoarkanter.
Har varit minusgrader nu några dagar och vi snubblar nästan i gräset för det har blivit så ojämnt eftersom det var så blött innan.

Jag har träffat på tre av killarna på mattes jobb, en av dom mötte vi här hemma och de två andra passerade matteföräldrarnas hus när de fick syn på matte och vinkade ut henne och givetvis passade jag och syrran på att hänga med ut och få lite extra kel, hihi!

Matte har legat och läst länge på kvällarna/nätterna så jag har tröttnat på henne och valt att lägga mig i hallen istället och kommer in när hon släckt allt.
Hon släcker lampan och drar ner ljuset på sin iPad men det stör ändå mig, är lite ljuskänslig när jag är trött, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards