Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 mars 2016

Av Aamor & Tina - 20 mars 2016 16:45

Har haft en matte som jobbat länge två dagar denna vecka, gillar det inte men fick finna mig i det ändå.

Jag har fortsatt med min snacksalighet och matteföräldrarna blir lite oroliga för de tror jag inte mår bra, huh!
Är nog i pipigaste laget när jag inte får gehör, hihi!
Matte bara säger att sån är jag och att de bara ska snacka med mig.

Igår, lördag fixade matte lite här hemma sånt där trist som städ, tvätt och annat nödvändigt medan jag vilade. Fick dock flytta på mig några gånger när hon for fram med dammsugaren.
Jag fick mig en riktig genomgång av borsten och tofsen blev omsatt. Var skönt att bli borstad.
Vi tog med oss en granne, hon bor två hus bort när vi gick på eftermiddagspromenaden och hon och matte snackade så jag kunde ägna mig åt att läsa alla nyheter.

Idag har vi mest slöat förutom att matte kört en maskin tvätt som hon snart ska hänga upp. Ska hon vara riktigt ärlig hade hon glömt bort att hon tvättat, hihi!

Idag har vi sol och det är otroligt skönt ute. Vi gick en långrunda och sen satt vi ute och njöt.

Ska inte gå just nu matte för jag gör annat så du får allt vänta!

Jag kommer, vänta på mig!
Blev inte som jag tänkt för matte väntade inte utan bara gick!

Nu ska vi bara jobba 4 dagar och sen vara lediga lika länge, skönt!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards