Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 april 2016

Av Aamor & Tina - 3 april 2016 13:15

Det är en del grattis vi vill dela ut idag!
Först till Laika och hennes matte och husse som fått sin lillebror/son! Han är så söt.
Sen mattes kusins son som blir 6 år i morgon, matte var och gratulerade honom igår och så mattes farbror som fyller år idag.
Stort grattis till er alla!

Denna vecka har varit lite smådryg med en rätt så gnällig matte för hon har haft ont i sin rygg, den känns sårig säger hon och så gör det ont uppåt och neråt men peppar peppar så känns det lite bättre idag.
Hennes kollega förbjöd henne att lyfta mer än ett litet hyllplan i fredags och när hon sa jaja, blir nog bra sa han "du är så attans envis". Det är hon men hon vet också hur mycket hon kan och inte kan men men.......

Idag gick vi i alla fall en längre runda och matte har både dammsugit, tvättat, bäddat rent i sängen och säger att hon ska kamma mig senare.
Vi hoppas verkligen att det bara var ett kort besök av det mer ryggonda för hon har trots allt varit hyfsat bra sen i julas.

Igår var jag hon syrran medan matte var och grattade 6 åringen. Matte hade köpt en mugg med hans favorit figurer på och en påse med små choklad i. När han öppnat alla paketerna frågade en av gästerna vilket paket som var bäst och efter att han tänkt igenom det ett tag blev svaret "chokladen", yes jag lyckades, sa matte, hihi!
Han fick många fina presenter men godis är alltid poppis!

Den där tidsomställningen som blev gjord förra helgen gillar jag inte alls, inte på morgonen i alla fall för det känns som om vi måste iväg långt innan jag är redo att vakna.
Lite bättre på eftermiddagen för matte har överraskat mig alla dagarna med att komma "tidigare", äh jag är nog snart i fas med denna tiden också men det tar tid.

Efter vår morgonrunda så satte sig matte för att äta frukost och jag ville vara nära så jag la mig på ett ställe som garanterade att jag skulle märka om hon reste sig och gick för tänk om hon tänkte lämna bort mig idag med.
Nu lyckades hon resa sig utan att jag reagerade så därför hamnade jag på kortet!

Ser ut som jag fastnat mellan min säng och stolsbenet men jag gillar att ligga trångt, hihi!

Ha en bra vecka!
Melody med familj vi tänker på er och hoppas på att allt blir bra!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards