Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 juli 2016

Av Aamor & Tina - 17 juli 2016 14:06

Nu äntligen är den här för nu har vi semester!
Egentligen börjar den ju inte förrän i morgon men jag räknar alla dagarna vi är lediga, hihi!
Vädret är ju inte det bästa men det gör inte så mycket inte just nu i början i alla fall. Vi får hoppas på att det blir bättre under de 4 veckorna vi har SEMESTER! Älskar det ordet, hihi!

Matte säger att vi har inget större inplanerat utan vi ska göra det vi känner för och vad vädret tillåter.
Nu i helgen har matte gjort det vanliga med att tvätta, städa och slappa där slappa=läsa böcker.
Vi har varit ute en hel del och snackat med både människor och djur.
Vi är rätt så glada bägge två att snacka med människor. Mattemor sa en gång att mattes jobb passar henne bra för hon träffar mycket människor runt i hela stan och snackar med alla för hon är lika glad i att snacka som hennes morfar var, hihi! Vi får lita på mattemor för mattes morfar har vi inte träffat då han dog innan matte föddes. Han hade bla en affär och då måste man nog vara snackeglad, hihi!

Matte ska ev kamma till min tofs senare om vi känner för det, är ju ingen brådska för vi har ju som sagt semester, hihi!
Har inte blivit nån direkt sovmorgon i helgen för vi vaknade 06.30 i lördags och 07.30 idag och då var jag ändå på akut utryckning i natt vid halv ett, magen pratar och då vill den ut.

Nu har inte matte tid med att hjälpa mig mer för tvättmaskinen tutar och säger att den är klar.

Vi satt ute länge i fredags när vi kom hem. Matte frågar mig här om vi ska gå in men jag bara tittade på henne och sen la jag ner huvudet igen.

Ha det bra!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards