Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 juli 2016

Av Aamor & Tina - 20 juli 2016 12:30

Känns som om vi har tur med vår semester, vädret i alla fall för solen har lyst klart och varmt både igår och idag.

I måndags var jag i min affär och handlade torkad kyckling runt tuggben som varit slut här hemma i en vecka, slut även i affären men nu hade de fått in igen och sen stannade matte till på netto för att snabbshoppa lite som var slut. Jag passade bilen under tiden.

Igår var vi och hälsade på mattes kollega Ingrid som vi har tänkt besöka länge nu men inte fått tummarna loss, ja matte då vill säga.
Vi gick dit då det inte är så långt men eftersom det var varmt pausade vi i skuggan på ett ställe.
Jag gjorde en noggrann nosologisk undersökning av deras hus. Kollade bakom soffan, under sängarna och i varje vrå. Även källaren kollades in väldigt noga.
Matte gillar inte när jag pilar runt överallt utan vill helst ha koll på var jag är.
Deras trädgård blev också kollad och fullt godkänd, hihi!

Ligger och snackar med dom när de satt på trappan och drack kaffe, tyckte de satt för långt ifrån mig, hihi!
Gick ett annat håll hem men vi kom hem ändå.
Satt ute en god stund innan vi gick in, snackade med några grannar.
Var helt slut när vi kom in och somnade gott.

Idag har jag fått åka bil igen och fick passa bilen 2 gånger. Vår brandvarnare pep igår och typiskt hade matte inte fler batterier hemma så vi fick köra och köpa. Kollade först på netto men givetvis hade de inga så matte körde upp på Willys istället och köpte två nya så nu funkar brandvarnaren igen.

I morgon ska jag till syrran, har inte sett henne sen i fredags för mattemor jagade tydligen ikapp nån magsjuka och den var inte matte intresserad av att överta så vi har hållit oss ifrån dom.
Ska bli kul att se dom igen.

Ha det bra!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards