Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 augusti 2016

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2016 12:25

Nu har vi njutit av halva vår semester och tänker njuta av den andra halvan också.
Vädret är inte lika varmt längre utan det är lite mulet de sista dagarna och lite regnstänk har kommit men det har bara varit pyttelite.

Matte och jag var vid vår stadsoas i fredags och gick en runda och sen satte vi oss vid ett bord och matte köpte en mjukglass. Jag ville inte ha av den så jag nöjde mig med lite vatten.
Jag kollade in en massa ankor (eftersom vi är skåningar är det ankor och inte änder, hihi), rörhönor, sothönor och en massa andra fåglar.
Jag försökte få lite fart på några ankor men matte satte stopp för det innan jag ens hunnit.

Kom igen matte, vi är här för att gå inte fota, finns många ställen att pinka på så skynda dig nu!

Jag tyckte att jag kunde ligga på bordet för fåglarna hade ändå redan smutsat ner det så det gjorde inget att jag låg där, fick bra utsikt också.

Igår var vi en sväng hos syrran, jag ville gå dit i lördagskväll men matte sa att det var försent så vi valde söndagen istället.

Idag är jag just nu helt utmattad för jag har busat väldigt mycket med Khaleesi en 3 årig Jack Russel tjej som bor i trappan bredvid oss. Hon är så otroligt söt och liten men vilken vilding.
Hon for runt mig, hoppade över mig och var överallt, jag hann knappt med.
Hon landade några gånger på min rygg och hennes matte sa att jag skulle säga till henne men jag tyckte det inte gjorde nått. Min matte sa att jag säger till om det blir för mycket.

Matte har tagit tag i lite tvättande igen efter några lata dagar och sen har jag hört nått om att det är baddags snart så jag håller öron och ögon öppna så jag hinner gömma mig, blir inte idag så nu kan jag slappa istället.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards