Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 september 2016

Av Aamor & Tina - 5 september 2016 18:07

Vi, läs matte hade inte tid igår med att hjälpa mig med min blogg för det var en massa annat.
Mattefar fyllde år igår så vi var där på kalas plus att matte hade extra ont i ryggen igår, bättre idag tack och lov.
Affi har varit hos oss i helgen, bara på dagtid för vi kan inte ha det lilla störobjektet på natten. Hon vandrar runt, tuggar tuggben och kommer och nosar på mig rätt som det är plus att hon vaknar innan det är lämpligt att vakna på helgen!

Nu är det ny vecka igen och det blir nog lite kalas i morgon också för jag och syrran fyller ju år då, vi blir 8 år!
Matte har inte köpt nått än så jag hoppas hon gör det i morgon innan hon hämtar hem mig, hihi!

Blev så glad när matte hämtade mig idag för att det bara var hon och jag som skulle vara tillsammans, jag är en mattegris, hihi!
Hon lägger liksom beslag på min matte och det går bra till viss del men det kan bli för mycket också.
Bara se på bilden när hon ligger och gosar med min matte i soffan!

Jag och syrran träffade på Arktis igen nu i helgen och Affi gillar verkligen honom, hon kramar om honom men tyvärr fick inte matte med det på bild.

Fick bli en "nästan puss" istället. Själv tycker jag det är roligare att hälsa på Arktis matte, hihi!



Just nu utnyttjar jag för fullt att det är matte och jag och ska ha full uppmärksamhet och jag bryr mig inte det minsta om att hon säger till mig att sluta, hihi!

Matte säger att jag är lite uppkäftig här, äh jag tar bara sats för att berätta att det finns plats för mer torkad kyckling i min mage, hihi!

Ha det bra go vänner!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards