Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 september 2016

Av Aamor & Tina - 18 september 2016 13:05

Min vecka hos syrran har varit bra förutom på onsdagen då matte skulle jobba extra länge, sa hon i alla fall.
Fast jag vet allt att hon inte jobbade länge för det hörde jag när hon hämtade mig, hon hade varit ute med tre kollegor och ätit mat och snackat en massa!
Jag blev hämtad vid 21 och när vi kom hem åt jag mat, ville inte äta hos syrran.
På torsdagsmorgonen trodde jag att vi kunde stanna hemma men icke sa Nicke, vi skulle iväg men matte lovade att komma i vanlig tid och det gjorde hon men hon lastade in både mig och Affi i bilen och så körde vi iväg.
Tydligen skulle vi vaccineras och det gick bra, vi var jätteduktiga bägge två men vi ska snart dit igen för att ta tandsten, mindre kul men säkert skönt efteråt.

Vi har haft syrran hos oss fredag kväll och hela lördagen, idag hämtade vi henne igen och hon ska vara hos oss till ikväll.
Matte tyckte vi såg tilltufsade ut så vi hamnade på trimbordet och även våra klor fick några klipp.
Jag försökte hindra matte när mina var på tapeten men matte sa att jag inte hade nått val så jag fick hålla till, under protest vill jag säga, hihi!
Efteråt trodde vi att vi kunde slappa lite men då drog matte fram dammsugaren och väsnades med den en stund.
Nu är det lugnt och matte har satt sig så nu kan vi slappna av.

Jag är ingen gentleman precis tyckte matte men syrran gillar inte min säng så därför tog jag den, hehe!

Ha det bra!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards