Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 april 2017

Av Aamor & Tina - 3 april 2017 19:29

Tiden går fort och nu är det en ny vecka igen med nya utmaningar!
Helgen har sprungit iväg rent för fort.
Matte var på 7 års kalas i lördags och jag var hos syrran och i går (söndag) var vi och hälsade på mattemor.
Vi hade mattefar med och det var första gången han träffade mattemor sen hon blev dålig och åkte iväg.

Lite bakslag igen för mattemor för nu har hon jätteont i sin rygg men vi hoppas det går över snart.
Mattefar har varit på återbesök och allt såg bra ut så snart kan han komma igång och träna upp sig igen. Några veckor till innan han får ha händerna nedanför knälederna.

Matte börjar känna sig lite förkyld och hon tror det är för hon vilar för lite och på så sätt får en del skit som förkylningar. Hon är ju sällan sjuk men hon tycker hon haft tre förkylningar nu sen jul och det är minst två för mycket, hihi! Inte så farligt utan hon är bara lite irriterad i halsen och näsan.

Vi njuter av vädret när det är soligt och fint och njuter mindre när det är trist.
I lördags var det riktigt skönt och idag efter middag blev det lika härligt.
Matte och jag satt ute en stund när vi kom hem men sen blev vi hungriga och gick in.

Kallade du matte? Jag somnade ju i köket och du bara försvann!

Nu hoppas vi på fint väder hela veckan.
Ha det bra alla!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards