Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 oktober 2017

Av Aamor & Tina - 22 oktober 2017 15:32

Just nu ligger jag och njuter i min säng som är rentvättad och hur skön som helst och matte sitter bredvid i soffan och läser, bättre kan det knappast bli.
Vi besökte syrran och matteföräldrarna innan men gick hem vid 13.30 ca. Regnade men det är ju inget ovanligt detta år.

Matte skärpte sig med att komma och hämta mig i hyfsad tid i veckan förutom de vanligt sena dagarna så höll hon tiden förutom i torsdags då hon var inne och shoppade lite kläder innan hon hämtade mig. Matte är ingen långtidsshoppare utan in-kolla-prova-ja/nej och sen hem, går som tåget, hihi!

Jag fick en present i veckan av mattes kära kollega, hon säger att jag är en riktig morsgris och det måste jag ju erkänna att jag är, hihi! Jag fick en gris av henne.
Tack så mycket!

Jag vill helst ha full koll på matte när vi är tillsammans, lugnare hemma men om hon försvinner från rummet jag är i för länge kollar jag vad hon gör.
Trodde hon gick ifrån mig en dag hos matteföräldrarna för hon försvann men det visade sig att hon bara gick upp på ovanvåningen för att hämta ner nått och jag som fick så bråttom sprang till dörren helt i onödan, vilket energislösande, hihi!

Igår hamnade jag i badet och det var skönt - efteråt alltså, hihi!

Ska du också bada? Otur bägge alltså! (Min gris jag fick)

Tyckte det räckte med en avsköljning men matte envisades med att hela jag skulle schamponeras och balsameras, suck!

Sååååååå synd om mig!

1,5 timme sen i mattes knä uppvägde lidandet innan, hihi! Bästa var ju att tiden på trimbordet var betydligt kortare nu efter klippningen, perfekt!

Nu har matte inte tid mer med skrivhjälpen för tvättmaskinen pep och sa att den var klar.
Ha det bra alla och Nospussar från morsgrisen och grisen, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards