Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 mars 2018

Av Aamor & Tina - 19 mars 2018 18:43

 Det är så skönt att det är ljusare om dagarna, ljust när vi ger oss iväg strax innan 07 och nu var det ljust när vi gick hem från mattemor, började skymma lite men det var ändå ljust ute.

var ljust när snön låg kvar men då den försvann så blev det så mörkt igen.


Förra veckan var bra i stort. Matte ringde och klagade till chefen på mattemors hemtjänst för det var en person som gjort ordentligt fel och nu fick det vara nog sa matte.

För min och syrrans del har det varit lugnt för vi har mest sovit och sen har vi busat lite, mest ute på trädäcket när matte kommit från jobbet.

En liten kort film på oss när vi busar. Matte släppte ut oss och sen busade vi. Man ser på filmennär jag upptäcker att matte står i dörren och tittar på oss för då tar jag i lite extra, vågar mer när matte är där, hihi!

Gäller ju att vara tuff vid rätt tillfälle!


I lördags var det rysligt kallt, blåste som tusan och snöade så det var inte speciellt kul att vara ute men söndags var det jätteskönt och vi gick en lång runda innan vi gick till mattemor.

Jag ville inte äta förrän klockan 21.30 i går och matte försökte länge så till slut tröttnade hon och sa att hon vägrade hjälpa mig med bloggen fö all hennes energ gick åt till att få mig att äta. Jag var hungrig men tyckte att hon kunde ge mig godis istället och eftersom hon vägrade ge mig blev hon ju trött. Hade hon gjort som jag velat hade hondjur sparat på sin energi.

Kan vara så att hon är lite extra trött eftersom hon är förkyld nu, inte så mycket men ändå förkyld.


Nä nu ska jag ut på balkongen och ligga där en god stund så slipper jag höra matte tjata om maten 


Ha det bra alla!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards