Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 augusti 2018

Av Aamor & Tina - 5 augusti 2018 19:27

.... är på sluttampen, några få timmar kvar bara och så går vi in på sista semesterveckan i morgon.
Veckan har varit varm och ännu varmare men idag är det svalt, inte så att matte fryser men mycket skönare för oss små. Tyvärr har det blåst väldigt mycket idag men men....

Vi var och hälsade på mattes kollega och hennes man, hon har nu gått på semester resten av livet och det måste vara skönt.
Det var så varmt den dagen att vi tog bilen dit fast det inte är så väldigt långt att gå dit men för varm för oss fyrbenta.
Tack för godiset vi fick, jag åt en dagen efter men syrran har inte vågat smaka än.
Matte tackar också för sig!

Idag åkte vi på kamning och omtofsning och sen störade matte sig och tog fram dammsugaren och vallade den inne och ute på balkongen.
Maten är äten och nu vilar vi lite, jag inne i lägenheten och matte och syrran på balkongen.

Vi kan vila där ute i vår hörna på kvällen när det blir svalare och matte öppnar fönstren. Vi har en del kuddar och gamla sängar där och det är mysigt och vi får bädda hur vi vill.

Vi kan även vila på mattemors trädäck.


Ha det bra!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards