Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 augusti 2018

Av Aamor & Tina - 19 augusti 2018 18:45

Nu har matte gjort sin första vecka efter semestern och jisses så jobbigt det är att vakna så tidigt. Tycker i alla fall jag och Affi, matte kan säga att visst är hon trött när klockan ringer men det går bra ändå.
Tur vi kan sova mer hos mattemor.

Vädret har varit lite upp och ner men överlag okej. Har nog bara regnat på oss en morgon.
Värre är det med min tass för jag har väldigt super duper ont i den eller har haft. Jag haltade och matte tittade och tittade men såg inget men nu har jag slickat hål på den så nu har det lättat. Det är där jag slickat hål förr. Jag tvättar den så fint men matte hojtar på mig att sluta och sen tvättar och sprejar hon med klorhexedin. Haltar inte längre men ni vet hur sjuk en riktig karl är så ni kan själv tänka hur synd det varit om mig.

Vi har njutit ute på vår balkong de flesta kvällarna efter mattes jobb och då har jag och Affi tagit en tupplur efter att vi ätit.

Här myser vi i vår egna hörna bland alla gamla dynor och sängar.

Vi saknar vår kompis Iris, hon har åkt till Luleå men förhoppningsvis kommer hon ner hit igen.

Ha en bra vecka!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards