Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 mars 2019

Av Aamor & Tina - 3 mars 2019 18:50

Gissa hur paff jag blir varje morgon vi kommer ut och det är ljust ute. Har varit det ett tag nu men de första dagarna stannade jag och bara tittade för att den titta frågande på matte. Jag trodde vi hade försovit oss men det hade vi inte som tur var.
I vilket fall som helst så är det superskönt att den ljusare årstiden är på väg.

Allt som jag gör ska Affi också göra. Idag ville jag upp i mattemors fönster och hon låg kvar på golvet under en stol eftersom det var matdags och då kommer hon inte fram frivilligt.
Jag fick en kort stund själv dör uppe innan hon också skulle upp och tränga sig in mellan en blomma och en ljuslykta som matte lyckades rädda innan den föll i golvet.

Friden tog slut!

Vi gick en lång runda innan vi stannade hos mattemor. Vi hade tur för det hade regnat innan men vid middagstid var det nästan soligt.
Blött i marken men det är okej så länge det inte kommer uppifrån.


I morgon är det dags med en ny arbetsvecka igen och klockan drar igång tidigt.

Ha en bra vecka!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards