Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 april 2019

Av Aamor & Tina - 21 april 2019 20:37

Nu är snart påsken över för denna gången och av våra 4 påsklediga dagar är där en kvar.
Vi har sovit över hos mattemor mellan påskafton och påskdagen. Jag och Affi har sovit gott men matte har svårt att sova bra när hon sover borta. Hon sov nog 4 timmar.

I fredags hamnade Affi i badet. Hon skulle badat för ett tag sen men så löpte hon och då valde matte att vänta till det var över.

Nybadad Affi!

Förra veckan gjorde matte ett litet bord till mig som jag kan ha min matskål på, om jag vill alltså.
Jag har valt att ligga och äta några gånger och matte tänkte att jag kanske börjar bli lite stelbent så hon ville prova detta och faktiskt fungerar det bra de gångerna jag vill äta från det.

Lagom höjd till mig, hälften av gångerna har jag ätit med matskålen på bordet och de andra gångerna har jag legat ner och ätit från matskålen på golvet.

Vi har verkligen haft ett strålande väder i påsk, rena sommarvärmen. Vi var ute en sväng med mattemor en dag. Jag visade henne var jag gillar att sitta och titta på folk och bilar, på bänken vid idrottshallen.

Nu sitter/ligger vi hemma och slöar, det känns så skönt att komma hem till de egna liggplatserna, skönt att komma hem över huvudtaget.

Matte skulle ta en bild på mig men syrran kom också och la sig, hihi!

Ha det bra!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards