Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 23 juni 2019

Av Aamor & Tina - 23 juni 2019 20:25

Japp, nu har även Midsommar passerat och nu ska matte jobba 3 veckor till innan det är dags med semester i 4 veckor. Jag och syrran längtar efter långa sovmorgnar.

Jag har lite ont i mina ben ibland. Haltar till ibland när jag reser mig och ibland när jag gör häftiga svängar. Att säger att hon får nog prata med veterinären nån dag.
Sen kan jag både gå och springa oberört så det är nog spela leder vissa dagar.

Vi har haft några riktigt vara dagar och det är inte så kul heller, jag gillar svalka lite bättre. Gärna sol och fint väder men inte för varmt.

Ser ni att matte har kapat av min tofs nu också. Jag gillar inte att bli friserad längre så hon tyckte att jag skulle slippa omsättning av tofsen också. Kändes lite konstigt i början men riktigt skönt nu.

Ha det bra!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards