Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 augusti 2019

Av Aamor & Tina - 18 augusti 2019 18:27

Vi överlevde första arbetsveckan men det var på håret, hihi! Vi var så trötta i fredags att ögon gick nästan i kors på oss, till och med matte var trött.
Ja ja det är bara att gilla läget och sova ut på helgen.

Vädret har blivit lite kallare och blötare men gör inte mig nått, ja det våta kan jag klara mig utan men lite kallare gör Aamor lite piggare. Säger matte i alla fall.

Vi har suttit/legat på balkongen varje kväll och det är riktigt mysigt. Matte tittar aldrig på tv så även hon sitter här ute och myser.

Ska du nu ta kort igen matte?
Vi gillar madrassen nu när vi vant oss vid den.

Matte kan få lite tokiga idéer, som igår strax efter 22. Då började hon dra av sängkläderna och dona och ha sig. Jag trodde hon skulle lägga sig men så blev det inte.
Affi ville upp i sängen men det fick hon inte lov för matte höll på men lakanet.
Syrran valde då annan sängplats!

Hon bäddade ner sig i de gamla sängkläderna.

Ha en bra vecka!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards